środa, 21 listopada 2012

Candy w Latte House

Dzisiaj zapraszam na moje pierwsze CANDY :-)

Do wygrania wianuszek na podkładzie z mchu o średnicy ok. 20 cm, ozdobiony błyszczącymi jabłuszkami, kokardkami i dzwoneczkami. Urocza ozdoba świątecznego stołu. Ciekawie prezentuje się ze świecą wstawioną do środka.

Aby wygrać wianuszek należy zamieścić komentarz do posta, a wszyscy posiadający bloga proszeni są o umieszczenie poniższego zdjęcia (podlinkowanego) na swoim blogu.
Podpisy można zostawiać do dnia 08.12.2012, a wyniki ogłosimy 09.12.12.
Zapraszam do zabawy:-)

Katarzyna






41 komentarzy:

  1. Piekny Swiateczny wianuszek ;) Z cala pewnoscia bedzie cudowna ozdoba kazdego domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wianuszek! Zapisuję się!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią dodałabym tym wianuszkiem świątecznego klimatu na moim małym stoliczku:) Prześliczny!
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że się zapisuję na tak piękny świąteczny wieniec. Szczególnie, że również organizuję moje pierwsze candy:) Również zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianek jest śliczny, więc ja również sie dopisuje!
    Pozdrawiam i zapraszam http://mycottonhouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się...śliczny wianuszek:)! Pięknie by wyglądał w moim nowym, pierwszym mieszkanku.Zwłaszcza, że planuje wprowadzkę na święta.
    Pozdrawiam i zapisuje się.
    Ania (zula607@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wszystkim za miłe słowa:-) i życzę powodzenia w losowaniu!!
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy! :) zgłaszam się

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. dołączam :)
    daniela20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ cudownie słodki ten wianuszek
    dołączam do zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wezmę udział, zapraszam również do mnie na candy:)
    Ewa z Pyrowego Zakątka

    OdpowiedzUsuń
  12. To i mnie proszę dopisać do listy chętnych.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczny wianuszek!!
    zgłaszam się z ogromną chęcią :)
    bloga niestety nie prowadzę

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne rzeczy tworzysz,wianuszek śliczny,chętnie się zapisuję:))

    OdpowiedzUsuń
  15. z ogromną przyjemnością zapisuję się do candy :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie piękne wianki, wszystkie:) zgłaszam się na candy.
    pozdrawiam i zapraszam na moją rozdawajkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest cudny!Zdolne rączki masz:)
    Z ogromną przyjemnością zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny, wlasnie w tej kolorystyce mam choinke, pasowalby jak ulal:) wiec zapisuje sie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest przepiękny, dlatego mimo że nie jestem tu częstym gościem ośmielam się wyciągnąć rękę po ten wianek;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ustawiam się w kolejce :) A banerek u mnie http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ustawiam się i ja w kolejce http://ewelina-scrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam,
    wszystkie wianki są cudowne, a Pani jet bardzo zdolna.
    nie posiadam bloga, ale z chęcią się zapisuję.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Beata
    plakomiec10@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam .Przesliczny ten wianuszek.ach zeby sie tak poszczescilo:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. ustawiam się i ja w kolejce po wianuszek :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  27. Z chęcią przyjmę piękny wianuszek ;) zapewne gościłby na stole przez całe święta. Ustawiam się w kolejce ;) Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny on,taki wesolutki !!!
    Ustawiam się oczywiście i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wianek jest tak uroczy, że nie mogę sobie odmówić przyjemności ustawienia się w dłuuuugim ogonku po to cudo:))))
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w me skromne progi:)))
    Miłych Mikołajkowych chwil:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. :) piękny, uroczy aż brak słów:)oczywiście ustawiam sie w kolejce po niego:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny wianuszek chętnie go przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wianki pokazywane na tym blogu są dziełami sztuki. Jestem zachwycona. Z przyjemnością się zapisuję. Zapraszam również do mnie na Candy bransoletkowe.

    OdpowiedzUsuń
  33. wianuszek jest cudowny :)
    ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdyby taki piękny wianuszek witał gości u mnie w domu, to drzwi by się pewnie nie zamykały. ^^ Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny wianuszek, jabłuszka jak żywe, spróbuje szczęścia w zabawie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekny. Oczywiście się przyłączam.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudny wianuszek, więc ustawiam się w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaki uroczy! :)
    więc i ja staję w kolejce i czekam na cud. to znaczy aż mnie ta maszyna losująca wylosuje :)
    i pozdrawiam
    senninha@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny jest! :)
    Zapisuję się oczywiście :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  40. Wianuszek serce moje rozgrzeje i cała moja rodzina za nim szaleje .


    pozdrawiam:
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń