wtorek, 19 lutego 2013

Wiosenne candy

Zapraszam na wiosenne candy:-)
 
Do wygrania wianuszek na podkładzie z gałązek brzozy o średnicy około 26 cm, ozdobiony sztucznymi kwiatami, jajeczkami, perełkami, koronką i uroczym ptaszkiem. 
Mam nadzieje, że się Wam spodoba!!

Aby wygrać wianuszek należy:
*zostawić komentarz pod poniższym postem
*podlinkować i zamieścić zdjęcie o candy na swoim blogu (osoby, które bloga nie posiadają proszone są o podanie adresu e-mail)
*dołączyć do grona obserwatorów mojego bloga

Podpisy można zostawiać do dnia 20.03.2013, a wyniki ogłoszę 21.03.13 (tak aby wianuszek mógł bezpiecznie dotrzeć do Zwycięzcy przed Świętami).

Zapraszam do zabawy
 
Zachęcam również do odwiedzenia sklepiku Pracowni Latte House, gdzie można nabyć wiosenne wianuszki i drzewka!

Katarzyna



 
 
 

56 komentarzy:

  1. Wiem, że pierwsza osoba ma małe szanse ale nie mogłabym nie spróbować :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wpisuje sie oczywiscie :) wianek cudny...pozdrawiam wiosennie bo zimy mam juz dosc :) adres email: dede51@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie pierwszych chętnych:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też jestem chętna. Batdzo piekne wianuszki.
    Zapraszam też na moją rozdawajkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam i z przyjemnością staję w kolejce po ten wspaniały wianuszek:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią tutaj przystanę :))))
    piękny wianuszek )))


    pozdrawiam ciepło

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, z przyjemnością zapisuję się do kolejeczki.
    Śliczny wianuszek, pięknie u Ciebie, pozaglądam jeszcze...
    Pozdrawiam cieplutko. Iwona
    Do siebie również zapraszam w wolnej chwili:

    nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. z wielką przyjemnością ustawiam się do kolejki... cudny ten wianuszek :) i na pewno jeszcze tu wrócę

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAPISUJE SIE :d:d PIEKNY WINUSZEK CUDOWNIE WYGLADAŁBY W MOIM MIESZKANIU :d

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianuszek jest super!!! Jak najbardziej przyłączam się :D

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna dekoracja
    chętnie sie zapisuję
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały... wiosenny.
    Tęsknimy za wiosną... jeszcze trochę.
    Z chęcią biorę udział!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    sajdi

    http://lucky-loft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. z przyjemnością staję w kolejce po wiosenny wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to jestem:) i liczę na szczęście u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. PS.Moja prośba:) skróć datę losowania jesli chcesz wysłać pocztą.Z doswiadczenia i wieloletniej pracy w urzedzie moze byc problem przed swietami aby dotarł na czas w tydzien:) Zostaje jeszcze kurier.:) ten dorecza migiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj teraz to już chyba sie nie da skrócić daty losowania, kiedy banerek wisi na blogach:( Mam nadzieję, że nie będzie problemu, żeby wianuszek dotarł priorytetem na czas. Jakoś z wysyłkami ostatnio mam szczęście i dochodzą o czasie w max. 2 dni, mam nadzieję ze i tym razem się uda:-)
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  17. WIOSENNY WIANEK :) NA POCZĄTEK WIOSNY :) OCZKO ;) W OBSERWATORACH TO JA! WIĘC SZCZĘŚLIWE 21 ;) MOŻE MI SZCZĘŚCIE W LOSOWANIU PRZYNIESIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też oczywiście się dostawiam!! cudowności!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wianuszek :) Obserwuję jako kasai Białostocka. Zostawiam e-maila kaasaii66@gmail.com i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wianuszek - akurat na wywołanie wiosny :) Zapisuję się koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przygarnę wianuszek z ptaszyną...

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny wianuszek:) taki kolorowy i delikatny:) Z chęcią przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudny wianuszek - z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką przyjemnością się ustawiam w ogonku :) wianek cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dziękuję za zaproszenie, ta ptaszynka musi być moja z całym wiankiem :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wianuszek przepiękny!!! Z przyjemnością ustawiam się w ogonku:) Cieszę sie, że trafiłam na twojego bloga. Jest bardzo inspirujący!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze mój blog inspiruje:-) To dodaje skrzydeł!! Dziekuję!!

      Usuń
  27. U mnnie też dodane :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam i jak mozna to z radoscia sie zapisze na tak sliczne slodkosci.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny wianuszek :))
    zgłaszam się :)
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Słodki:) Chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem chętna przygarnąć takie cudo :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. zapachniało wiosną, choć za oknem śnieg...
    zapisuję się więc i ja.
    obserwuję jako imola sm,
    m.czapiewska@onet.pl
    i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny! i ja się wpraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny wianek, z chęcią sie ustawiam w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście, że ustawiam się kolejce. Może szczęście dopisze...

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo wiosenny! Z przyjemnością zapisuję się na Wasze candy!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne candy.
    Staję w kolejce.
    aggie171@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Już raz mi sie udało,ale Twoje wianki są takie cudne,że nie moge sie oprzeć:)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Wianuszek jest boski, idealny! Zapisuję się i pielęgnuję nadzieję na wygraną :)
    Info na blogu: http://zarazona-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wianek jest cudny :).

    I ja ustawię się w kolejce po niego.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dopisuję się do ogonka! Z wielką chęcią powalczę z losem :p o taką cudowność!

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  44. Wianek jest przepiękny! Zapisuję się :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam-wianek booski a blog inspirujący...pozdrowionka

    batumi5@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo mi sie podoba ten wianeczek;) zapisuje sie w kolejce po niego:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Naprawdę wiosenny wianek,przywołuje uśmiech. Chętnie stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ustawiam się w kolejce,pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapisuje się do Cany
    Gosia niunia21071988@wp.pl
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisuję się. Piękny wianuszek. robertsob1986@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj, przydałby się taki powiew wiosny ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. cudny wianuszek, gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń
  53. zdążyłam?:)))) uffff,piękny,marzy mi się!:))
    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo ciekawy blog, ustawiam się na ostatnią chwilę :-)))))

    OdpowiedzUsuń