sobota, 22 kwietnia 2017

Złotka

Z góry przepraszam, że zasypię Was dzisiaj kadrami w tak naprawdę lekko letnim klimacie...

Otóż - mam ostatnio już dosyć zimna, sypiącego w kwietniu śniegu (sic!), chłodnej Wielkanocy i przymarzających na drzewach pączków. Wyciągnęłam z powrotem zimową kurtkę, czapkę i rękawiczki...

Dlatego zapraszam Was dzisiaj na moje złotka, które zagościły u mnie w salonie. Taki trochę letni look z koralowcem i złotym konikiem polnym. Może przywołam wreszcie ciepłe dni?

Coraz więcej u mnie złota, aż sama się sobie dziwię, bo kilka lat temu na złoto w dodatkach nawet nie zwracałam uwagi. Królowało u mnie tylko srebro. A teraz proszę:-)

Pozdrawiam sobotnio

Katarzyna







































32 komentarze:

  1. Twoje dekoracje są zawsze takie wysmakowane. Pięknie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, efektownie i modnie ! Fantastyczny pierścionek z kwiatem i złoty owad. Też lubię złoto, a Twoje dekoracje mnie zachwyciły.
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. hej Złotko :) i w srebrze, i w złocie dobrze twym czterem kątom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konika polnego i ten pierścionek bym Ci skubnęła!;) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo gustowne dekoracje:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne złotka w Twoim wydaniu:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne i eleganckie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super !
    Podoba mi się bardzoooo :) Uwielbiam złoto :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie się spodobało!
      Uściski

      Usuń
  9. Złoty konik polny mnie rozbroił, cudny. I chociaż za złotem nie przepadam, unikam nawet, to takiego konika postawiłabym u siebie w domu w bardzo widocznym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zauroczył, aczkolwiek nikt z domowników nie podziela mojego zachwytu:( Ale co tam! Cieszy oko!
      Uściski

      Usuń
  10. Jestem zachwycona, przepiękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zauroczona tymi dekoracjami są piekne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem całkowicie zauroczona Twoimi dekoracjami. Złoto prezentuje się bosko. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kadry....masz oko do takich zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja nadal nie mogę przekonać się do złota, chociaż ta pszczoła jest niezwykła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długi czas obstawałam tylko przy srebrze, ale ostatnio jakoś łagodniejszym okiem spojrzałam na złoto. I nie żałuję:-)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  15. Ślicznie prezentują się te Twoje dekoracje. Ja też z tych co to tylko srebro, ale ostatnio łaskawszym okiem patrzę na barwy złote, a po Twoim wpisie chyba całkiem przekonam się do niego:)
    Co do pogody, już wszyscy mamy chyba dość:( Liczę, że po połowie maja wreszcie przyjdzie do nas prawdziwa wiosna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie zawitała do nas ciepła wiosna:-) A złoto polecam-sama długi czas nie mogłam się do niego przekonać, a teraz jestem nim zauroczona.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  16. Złotka pierwsza klasa!!!! Kadry pierwsza klasa!!!!! Pozdrawiam :))))))))

    OdpowiedzUsuń