niedziela, 22 września 2019

W jesiennym klimacie

Czas odkurzyć mojego bloga, bo umknęły mi na nim...kawałek wiosny i całe lato...

Zatem witam już jesiennie, chociaż dzisiaj pogoda za oknem cudowna i, gdyby nie spadające liście z drzew i chłodny wiatr, nie pomyślałabym, że to już końcówka września.

Zapraszam zatem na herbatkę w towarzystwie kolorowych cynii, oraz poduch i dzierganych pledów, które już czekają w pogotowiu na chłodniejsze dni...

Czy Wy też już w takim jesiennym klimacie?

Pozdrawiam niedzielnie

Katarzyna


























31 komentarzy:

  1. Buna ziua,
    Foarte confortabil e la tine! Toamna insorita, chiar daca e rece, se poate instala caci ai pregatit frumos si calduros, totul.
    Multe salutari, Mia

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak! Czuć jesień :) Ale też może być piękna i klimatyczna :)

    Uściski Kasiu - dobrze, że wracasz....

    OdpowiedzUsuń
  3. Cynie to kwiaty z ogrodu mojej babci,rzadko je teraz widuję.Nadały sporo nostalgii Twoim zdjęciom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Cynie faktycznie rzadko można spotkać, a szkoda, są takie urokliwe:-)
      Pozdrawiam wieczorowo

      Usuń
  4. Uwielbiam jesień, więc wszystko, co mi się z nią kojarzy posiada cudowną magię przyciągania :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też już powolutku pojawiają się jesienne klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie i przytulnie :) Jesień jest piękna :) Też mam zamiar wprowadzić jesienne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cynie - wspomnienie dzieciństwa. Piękne kadry, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mi też cynie z dzieciństwem się kojarzą:-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Poduszki śliczne.Umyka mi czas na remoncie ale do domu przytaskałam dynie bo lubię je jesienią. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nas też remont czeka, ale odwlekam go ile się da:-)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  9. Przepiękne cynie, idealnie wkomponowały się w Twoje dodatki.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka subtelna spokojna jesień zagościła u Ciebie ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiaty są przepiękne. Prawdę mówiąc w ogóle ich nie znałam, myślałam że to gerbery :-)))).

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne jesienne klimaty zagościły u Ciebie:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! jak tu cudnie! tylko podpatrywać! Pozdrowienia zostawiam, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klimatyczne , jesienne fotki-pieknie.

    OdpowiedzUsuń