czwartek, 13 grudnia 2012

Przedświątecznie...

Jakoś tak mam, że co roku próbuję opanować ten przedświąteczny rozgardiasz i bieganinę i za każdym razem jest to samo-nie udaje się... Ale i tak ta krzątanina ma w sobie wiele uroku :-)
Powoli pojawiają się świąteczne dekoracje, gonimy za prezentami, na zewnątrz biało i zimno:-)
I właśnie biel w połączeniu ze srebrem i kroplą złota najbardziej kojarzy mi się ze Świętami. To nic, że co roku dorzucam trochę różu, czerwieni, mięty, czy wanilii...klasyka pozostaje.
A jak jest u Was?
Pozdrawiam cieplutko

Katarzyna













6 komentarzy:

  1. U mnie biel i szarość z akcentami czerwieni. Przyznam się, że jej uległam w tym roku... Twoje przedmioty śliczne! Uwielbiam cynowe naczynia, zawieszone skrzydełka nadają im magiczny look ;) Konik bardzo w moim stylu, mogę zapytać skąd jest?
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się u mnie podoba. A konik to stara kolekcja Almi Decor:-)
      Pozdrawiam
      Katarzyna

      Usuń
  2. Pięknie, elegancko, uroczo. Ja kocham świąteczna czerwień ze złotem, ale ostatnio zauważam ze ciągnie mnie do turkusów i fuksji. Zresztą kolor nieważny byle wszystko miało duszę :))
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:-) Masz rację, że nie ma nic nad przedmioty z duszą:-) To one wnoszą ciepło i spokój do domu:-)
      Pozdrawiam
      Katarzyna

      Usuń
  3. A u mnie podobnie jak u Ciebie-biel srebro i złoto.
    Piękne zdjęcia, cudowne dekoracje, a konik na biegunach jest prześliczny!!!
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!! Konik to mój ulubiony domowy drobiazg:-)
      Pozdrawiam
      Katarzyna

      Usuń