środa, 11 czerwca 2014

Bibeloty

Lubicie bibeloty? Ja bardzo!!
 
Uwielbiam różne drobiazgi, które upiększają dom i stwarzają niepowtarzalna atmosferę. Szkoda, że z czasem mieszkania nie można rozciągnąć, ale zgrabna organizacja załatwi sprawę.
 
Ostatnimi czasy pojawiły się u mnie cudne pasiaste filiżanki kupione w sklepiku Kasi, które ubóstwiam i które pasują do wszystkiego.
Drugim nabytkiem jest małe srebrne pudełeczko (np. na biżuterię) z optymistycznym przesłaniem.
 
Wczoraj wracając do domu urwałam po drodze kilka nierozkwitniętych hortensji. Według mnie ślicznie zgrały się z resztą. Soczysta zieleń wprowadziła nutkę optymizmu i lata do naszego domku. I od razu zamarzyły mi się wakacje...
 
Pozdrawiam ciepło
 
Katarzyna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 




 
 
 
 
 
 
 

76 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, a bibelotów nigdy dość :))

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem szczerze, uwielbiam różne drobiazgi, a na punkcie kubków na małego fioła ;p
    choćbym nie wiem, ile miała kubków, zawsze mam o ten jeden, kolejny za mało ;)))
    te w paseczki też bardzo mi się podobają, tylko... szafka nie chce się rozciągnąć ;p
    Wszystkiego najpiękniejszego :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, też mam tak z kubkami i filiżankami. Zawsze o ten jeden za mało.
      Buziaki

      Usuń
  3. Piękne te kubeczki i bardzo stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia !!! Filiżanki fantastyczne, czy w realu są duże? Nabrałam na nie chętkę. A bibeloty również uwielbiam i nie mam już gdzie tego wszystkiego trzymać...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, filiżanki są spore-to pojemność około 0,4 litra. Ja uwielbiam herbatę, więc dla mnie w sam raz:-) A z miejscem też już u mnie krucho!
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. Bardzo ładne i niezwykłe te kubeczki.Nie tylko są zapewne praktyczne ale i dekoracyjne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak, filiżanki są praktyczne i ślicznie wyglądają.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  6. Bardzo lubię czarne paski szczególnie na ceramice, piękne filiżanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Ja też ostatnio polubiłam:-)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  7. Piekne kubeczki, a bibeloty uwielbiammmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie bibeloty, ale nie lubię, gdy jest ich za dużo. Wówczas czuje, jakby to one rzadziły w mieszkaniu nie ja ;)))) Ale takie bibeloty jak te, chetnie przyjełabym pod swoje "skrzydła" ;)
    Dobrego dnia Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja trochę większa bibelociara jestem, i lubię jak coś stoi w "większej grupie" na półce.
      Buziaki!

      Usuń
  9. kasiu zawsze pstrykniesz cudne foty:-) i jak to kobieta mam słabość do ładnych rzeczy
    a jak już coś jest małe i słodkie to przepadłam;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś nawet miałam manię kupowania wszelakich bibelotów,teraz trochę spasowałam,bo dom z gumy nie jest a zresztą i tak połowy się nie używa a reszta tylko się kurzy. Wolę minimalizm...w moim wydaniu rzecz jasna hahaha
    Filiżanki są super...chyba i ja bym się skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nawet zaryzykowała stwierdzenie, że 3/4 takich bibelotów się nie używa:-) Ale jak cieszą oczy!!
      Buziaki

      Usuń
  11. Bibeloty lubię ale nie w nadmiarze...teraz ograniczam ich ilosć ;-)...ale nie wykluczone, że wkrótce znów mi się odwidzi wszak kobieta zmienną bywa. Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym ograniczaniem to mi słabo wychodzi, ale też się staram:-)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  12. Śliczne filiżanki. Bibeloty też lubię, mąż już nawet nic nie mówi (bo ja też jestem tolerancyjna na jego wydatki hihi) U mnie z miejscem też kiepsko i zaczynam wynosić do piwnicy to co mi się znudzi. Ostatnio zamówiłam koszyk druciany i tabliczkę do ziół. Czekam na dostawę!
    Pozdrawiam cieplutko-D

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham bibeloty <3 Twoje piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no to pudełeczko z takim przesłaniem - rewelacja. Zestawik w paski też piękny ale staram się ograniczać kupno kolejnych bibelotów...przynajmniej do czasu aż spotkam kolejne must have :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm to teraz pytanie roku zadałaś ;) Czy ja lubię bibeloty.. hmm to zależy. Bo dla mnie bibeloty to takie okropne, okurzone przedmioty (takie pierwsze skojarzenie). Oczywiście poustawiane bez ładu i sensu. Nie. Jeśli o to chodzi to tego nie znoszę. Ale uwielbiam posiadać piękne przedmioty! Uwielbiam je kupować, zbierać i co jakiś czas zmieniać sobie wystrój chowając część do szafki i wyjmując inne :) ściskam Kasiu :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i masz rację z tym słowem "bibeloty", ale lepsze mi do głowy nie przyszło...
      I mam tak samo jak Ty-mebli za bardzo poprzestawiać się u nas już nie da, ale wszystkie drobiazgi wokół-jak najbardziej!
      Buziaki!

      Usuń
  16. Oj nie kuś ... taka pasiasta ceramika za mną chodzi, ale tak jak napisałaś - ściany z gumy nie są :((( Ale może dwie miseczki jeszcze się zmieszczą ;)

    Ściskam :))) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Sylwio, u mnie weszły:-)
      Pozdrawiam cieplutko!!

      Usuń
  17. ja uwielbiam bibeloty! piekne te Twoje pasiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne bibeloty zakupiłaś :)) Uwielbiam takie różne drobiazgi, i masz rację, ocieplają wnętrza :) Ja też się dzisiaj pokusiłam na drobiazgi przy okazji odwiedzenia kwiaciarni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O tak tak bibelociki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie takie ladne zdjecia, slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. prześlicznie.... bibelotów nigdy dość... :)
    ładniutkie zdjęcia!
    buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne bibeloty !!! i ta hortensja wśród nich ...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też marzę o wakacjach i odpoczynku:)) Zakupy w postaci filiżanek świetne, lubię kiedy kubek czy filiżanka ładnie wygląda a picie kawy sprawia wtedy ogromną przyjemność. Takie detale w domu są istotne, przedmioty bowiem (oczywiście oprócz domowników) tworzą klimat i ciepło danego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i mamy podobne pierścionki:)))

      Usuń
    2. Hi hi, fajnie z tymi pierścionkami:-) Takie letnie, prawda? Mi kojarzy się z morzem...
      Uściski

      Usuń
  24. Robisz naprawdę piękne zdjęcia! Z przyjemnością się wszystko ogląda:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  25. Lubię bibeloty, ale nie w nadmiarze, najlepiej proste i pasujące do całości wystroju. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne cudowności, szkoda tylko, że dom nie jest z gumy, ale od czasu do czasu trzeba sobie kupić jakiś bibelocik, tak dla poprawienia nastroju. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również lubię wszelkiego rodzaju bibeloty :) Podobają mi się Twoje czarno-białe filiżanki. Osobiście bardzo lubię czarno-białą ceramikę. Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze i Tobie filiżanki przypadły do gustu!
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  28. filiżanki są świetne, hortensje zaś uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak ich nie lubić:)))
    cudne filiżanki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję ślicznie!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak nie lubić bibelotów :)
    Pasiaki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne filiżanki, oglądając je przypomniałam sobie, że mam podobny pasiasty dzbanek. Zupełnie o nim zapomniałam. Zamieściłam zdjęcie na marginesie mojego bloga. Zapraszam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślę pozdrowienia i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja przyłączam się do klubu miłośników bibelotów:):) U mnie hortensje kwitną już w najlepsze, macham ciepło!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam pastelowe kolorki hortensji:-)
      Pozdrowionka

      Usuń
  35. Taaak,kubeczki,filiżaneczki kupię chętnie ,gdy jest w nich to "coś".Nawet jeżeli ich nie potrzebuję:)))Twoje eleganckie i cudne!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny zestaw! Czy to początek nowej kolekcji? Lubię te paseczki. Zdecydowanie to czas hortensji :)
    pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi, kusi mnie dalszy ciąg tych paseczków, to prawda:-)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  37. Piękne te kubeczki w paseczki :)
    Kusi mnie cały czas Kasia tymi cudeńkami.
    Może mąż mi sprezentuje na urodziny :)
    Miłego dnia :)
    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kubeczki są nie tylko piękne, ale i bardzo pojemne. Na duuuużą herbatkę:-)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  38. Te paseczki są super. Świetne filiżanki. Mam słabość do filiżanek, więc muszę się teraz mocno trzymać za portfel :) Czeka mnie mały remont, więc oglądam i zapisuję do listy marzeń do spełnienia...po remoncie :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też planujemy remont, ale odsuwam go w czasie ile się da!
      Buziaki

      Usuń
  39. Cudowne filiżanki :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń