środa, 4 czerwca 2014

Przytulnie

W moim mieszkaniu nie ma tak naprawdę jednego stylu, który dominuje, ale jest wspólny mianownik: musi być przytulnie. Dlatego tak bardzo kocham poduchy, obrusy, narzuty, lampiony, tace i wszelakiej maści ceramikę.

Dzisiaj będzie z przewagą gwiazdek, bo motyw ten powraca do mnie bardzo często i, nie ukrywam, bardzo go lubię. Tacka, bieżnik i poszewki w gwiazdkowe motywy zamówiłam u niezastąpionej Lucy. Dzięki nim coraz częściej robię sobie przerwy na herbatkę:-)

 
 





Poszewki wykorzystałam też jako urocze pokrowce na wiklinową skrzynię na pościel.



 
 
 
No i zdanie na widok którego uśmiech sam się na buzi pojawia:-)
 
 
Pozdrawiam ciepło
 
Katarzyna
 

91 komentarzy:

  1. Gwiazdki uwielbiam również :-)....i choć obiecuje sobie ,ze już nic więcej gwiazdkowego nie kupię, to jednak nie mogę się oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje gwiazdkowe zbiory Iwonko znam i podziwiam:-) I ja mam tak samo-gwiazdki wracają do mnie jak bumerang co jakiś czas i oprzeć się im nie potrafię.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Też lubię ten motyw, za pomocą tych gwiazdek na produktach czuje się, jakby tworzyło się swoją własną galaktykę w domu:))Napis na misiu faktycznie świetny i jak tu nie uśmiechnąć się, albo nie przytulić:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobało mi się: własna domkowa galaktyka:-)
      Buziaki Ewuś!

      Usuń
  3. Przytulnie to właściwe określenie Twojego domu, gdy do Ciebie zaglądam zawsze mam ochotę usiąść i zostać na dłużej.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło:-) Bardzo dziękuję!! I-zapraszam oczywiście!!
      Uściski

      Usuń
  4. Śliczne, bardzo mi się podobają. Misiu jest odjazdowy :)))
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo!!
      I cieplutko Cię pozdrawiam!

      Usuń
  5. Oj tak, jest u Ciebie baaardzo przytulnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przytulnie przez wielkie P :) Uwielbiam gwiazdki, a u Ciebie siedzę i wzdycham och i ach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa:-)
      I cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  7. Misiek geniusz:) Szarość stonowana i szlachetna - klimat mimo prostoty i oszczędności kolorów (a może właśnie dlatego?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mam właśnie ochotę na oddech od kolorów. Cieszę się, że mi się to udało!
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  8. Przytulnie i gwiezdnie..nic, tylko się rozmarzyć..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przygarnęłabym twojego misia- czasem takimi słowami wracam się do Ślubnego;) Piękne dekoracje i wszystko tak genialnie skomponowane. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulinko! Twój M. to Szczęściarz!
      Pozdrowionka

      Usuń
  10. Fajne te Twoje gwiazdki,ale najbardziej podoba mi się misiak:)))Masz piękne mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie przerwy trzeba pielegnować i najlepiej herbata smakuje w przyjemnym otoczeniu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie u Ciebie. Ja też bardzo lubię motyw gwiazdek, obecnie królują w pokoju synów.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wdzięczny motyw do dziecięcych pokoików!
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  13. Biorę wszystko z osobna i w całości a misiek boski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę dokładnie to samo powiedzieć o sobie. W moim domu przelatają się różne style, a priorytetem jest to, żeby stworzyć przytulną przestrzeń.
    Misiek jest gość :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Hihi, kurde, no fajnie tam masz :)))) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawda? Miś to przytulak bez dwóch zdań:-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, uwielbiam wnętrza w szarości :) Wspaniałe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale,uwielbiam gwiazdki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. I jest u ciebie przytulnie, miło i wydaje mi się, że styl też masz zachowany, te szarości i biel wyglądają świetnie:))) Gwiazdki dodają mu lekkości i charakteru...masz ślicznie, a miś jest rewelacyjny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, że spodobały Ci się moje szarości:-)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  20. Kurde biorę i przytulam. Bardzo przytulnie i spokojnie u Ciebie, właśnie usiąść z kubkiem dobrej herbatki i się wtulić :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu ten post trudno nazwać " herbatkowym", aczkolwiek herbatka na nim jest obecna :)). To wspaniały wpis z którego płynie bardzo dobra energia i chęć podzielenia sie swoja radością z innymi czytelnikami. Ślicznie to sobie wszystko zagospodarowałaś. Misiek ze swoim psychodelicznym wyrazem twarzy góruje nad wszystkim. Bosko Kasiu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się zarumieniłam Lucy, dziękuje za miłe słowa i za piękny komplecik:-) Jest właśnie taki jak chciałam!!
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  22. Kasiu, prześlicznie u Ciebie! Uwielbiam gwiazdeczki...
    Ściskam i miłego dnia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super gwiazdeczkowy klimat:) Pięknie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też mam gwiazdkowego bzika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he rozbawiłaś mnie Lilla:-) Jesteś moim niedoścignionym gwiazdkowym wzorem:-)
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  25. O tak...przytulność to podstawa...pięknie w Twoim mieszkanku...i piękny nowy nabytek. pozdrawiam serdecznie i dobrego dnia ;_)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie u Ciebie. A misiak jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  27. gwiazdki pokochałam dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się zatem ogromnie, bo to wdzięczny motyw:-)
      Uściski

      Usuń
  28. Lubię Twój klimacik!! Gwiazdeczki śliczne...zreszta wszystko tak ze soba gra....misiaka przytulam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko, cieszę się bardzo, ze Ci się u mnie podoba:-)
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  29. śliczny pasiasty kubeczek:)Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! To jeden z moich ulubionych:-)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  30. Kasiu, na pewno wspólnym mianownikiem w Twoim mieszkaniu niebawem będą gwiazdki. Ale nie dziwię się temu.... wyglądają uroczo. Misiek także fantastyczny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczę, gwiazdek u mnie coraz więcej:-)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  31. Twoje szarości rządzą! Pięknie masz to obmyślane. Ja dopiero powoli kompletuje moje szarości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam zatem kciuki za Twoje szarości!!
      I cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  32. Piękne dodatki. Faktycznie jest przytulnie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio lubię szary kolor we wnętrzach. Cudowne dodatki i bibeloty :) Moją uwagę przykuły dwie skandynawskie lampki i latarenki. Pozdrawiam i zapraszam Cię do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko ze sobą gra w Twoim domku.Można się zapatrzeć jak na zdjęcia w żurnalu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ przyjemnie cos takiego usłyszeć!! Dziękuję!!
      Uściski

      Usuń
  35. Pięknie i przytulnie :-) a do tego fantastyczny Misiek!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu ten Misiek jest genialny !! skąd go masz ? Kubeczki świetnie się prezentują w Twoich wnętrzach , mam nadzieję ,ze dzbanek też będzie Twoim ulubionym , no i wazon oczywiście :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu-na pewno tak:-) Twoja pasiasta ceramika jest boska!! Uwielbiam ją! Już się nie mogę doczekać na "dalszy ciąg" :-)
      A misia kupiłam u Ani: https://pl-pl.facebook.com/pages/Maskoty-anaci/172369839463790 Robi różne fajne maskoty z przesłaniem.
      Pozdrowionka

      Usuń
  37. Cudowny Misiek,sliczne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  38. zawsze bije z twoch zdjać ta przytulnośc

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękne dodatki - wszystkie od początku do końca!! od dzisiaj jestem stałym bywalcem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo u Ciebie przytulnie! I moje ulubione szarości...Będę zaglądać tu często :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham szarości :) A niedawno szyłam poduszki w gwiazdy, pokażę je w następnym poście. U Ciebie zawsze wypatrzę jakieś cudeńko - dziś to biało - czarna filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa
      I cieplutko pozdrawiam:-)

      Usuń
  42. Jest przytulnie, cieplo, tak domowo po prostu! W najlepszym tego slowa znaczeniu:) a misiak cudny!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wciąż wracam do ciebie i nie mogę przestać się zachwycać wszystko takie śliczne :)
    Tez zachorowałam na gwiazdki zastanawiam się nad zasłonkami do kuchni w gwiazdki
    Pozdrawiam i wnet znowu wpadnę do Ciebie bo tu tak pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło!! Serdecznie dziękuję i zapraszam jak najczęściej!!
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  44. U ciebie zawsze jedt klimatycznie, ma jednocześnie tak swobodnie, że zawsze wracam z uśmiechem a wychodzę stąd z kolejną inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak ciepłe słowa:-)
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  45. domek i filiżanka-CUDO :) zabieram do siebie:)

    OdpowiedzUsuń