piątek, 27 czerwca 2014

Zakupowo

Troszkę mnie nie było ostatnio, czas jakoś tak szybko przeleciał. Dziękuję za miłe maile z pytaniem, gdzie się podziewam:-)
 
Miło jest mi też powitać nowych obserwatorów bloga.
 
Ostatnio nic się specjalnego u mnie nie dzieje, dzień za dniem lecą z szybkością błyskawicy. Pogoda w kratkę - z utęsknieniem wypatruję ciepłego lata.
 
A dzisiejszy post będzie o kilku moich zakupowych łupach, które udało mi się nabyć na rozpoczynających się już w sklepach wyprzedażach.
 
Na pierwszy ogień pójdą urocze skórzane gwiazdkowe bransoletki. Długo takich szukałam.




 
 

Metalową tacę i białe świece też udało mi się upolować za małe pieniądze:





 
 





Uwielbiam hortensje i ich pastelowe kolory...



 
Miłego weekendu!

Katarzyna

98 komentarzy:

  1. Jak zawsze slicznosci u ciebie :) zapraszam do mojego saloniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, już lecę do Ciebie!
      Buziaki

      Usuń
  2. Zakupy widzę, że się udały :) Taca jest piękna ,można zapytać gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak:-) Taca jest z H&M Home za całe 20 zł:-)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Ja również kocham hortensje, chociaż moja po powrocie z urlopu dużo ucierpiała i teraz się odbudowuje. Zdobycze piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwyczajne dni... ale fotografie niezwyczajne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również należę do Koła Miłośników Hortensji i wszelkich innych kwiatów. Widzę, że swojego bloga prowadzisz z niebywałą konsekwencją, co tworzy niepowtarzalny styl. Gratuluje zakupów i stylu.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło!! Bardzo dziękuję ! Cieszę się, że tak odbierasz mojego bloga:-)
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  6. Witaj Kasiu po przerwie :) Pięknie jak zawsze :)
    Tobie również Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne! Też lubię to satysfakcjonujące uczucie, gdy uda mi się coś ciekawego upolować za grosze. Taca jest piękna. Ja też spytam gdzie ją wynalazłaś:)
    U mnie dziś butowe polowanie się powiodło (Diverse - trampki dla męża za połowę ceny plus drugi produkt z wyprzedaży za 40% - wybrałam balerniki jeansowe za 23 zł!:) Mała rzecz a cieszy.
    Tylko jeszcze taką hortensję z chęcią bym przygarnęła... :)
    Pozdrawiam i wspaniałego weekendu!

    www.livingasatisfiedlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!! Tacę upolowałam w H&M Home. Jest bardzo funkcjonalna, polecam!
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia i piękne rzeczy a hortensji po prostu nie da się nie uwielbiać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdobycze:) Szczególnie taca wpadła mi w oko:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taca jest bardzo praktyczna, cieszę się z niej bardzo:-)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  10. Udane zakupy! Tez muszę pochodzić po tych wyprzedazach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz rzeczywiście można fajne rzeczy upolować:-)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  11. Śliczne łupy, taca szczególnie mnie uwodzi, a jej cena jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest niezła, rzeczywiście. A taca ma milion zastosowań:-)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. Kasiu, bransoletki bardzo Mi się podobają, w moim stylu!
    Taca i świece równiez mi się podobają. Wygląda pięknie!
    pięknego i słonecznego weekendu kochana, ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Natalio!
      Tobie również dużo słoneczka:-)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  13. Oooo ja!! Promocja w H&M HOME? MUSZĘ SIĘ WYBRAĆ :) tą tackę już miałam w koszyku jak była w normalnej cenie, ale w ostatniej chwili zdecydowałam się na coś innego... chyba właśnie przyszedł ten moment, żeby wybrać się ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi, ja się też nad nią wcześniej zastanawiałam:-) A teraz trafiła się w tak okazyjnej cenie!
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  14. Super! A ja też byłam i sobie zakupiłam ale inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to jestem ciekawa jakie, musisz się pochwalić:-)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  15. Muszę omijać wszystkie sklepy dużym łukiem bo wsiaknę :-) Fajny zestawik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te promocje kuszą straszliwie, to prawda:-)
      Pozdrowionka

      Usuń
  16. witaj Kasiu :) piękne łupy masz :))) a te hortensje w czymś świetnym są wstawione :) buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi-wyjdzie na to, że jestem uzależniona od H&M Home-bo wazon, w którym stoją hortensje też stamtąd:-) :-)
      Buziaki

      Usuń
  17. Bardzo fajna bransoletka,skąd ona?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo udane zakupy !!! A hortensje przepiękne, ja też je uwielbiam:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witam w "hortensjowym" klubie. Ja za nimi przepadam:-)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  19. Myślałam o Tobie więc tym bardziej cieszę się,że jesteś!!!A zakupy robią wrazenie.Jednak najpiękniejsze są hortensje!!!Uwielbiam je.Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzieś Ty tą cudną hortensję dorwała :-)?
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznawać, ale po prostu urwałam w drodze do domu. Sąsiedzi nie widzieli:-)
      Uściski

      Usuń
  21. Haha! Też byłam i polowałam, nie wiedziałam co brać taaakie ceny ;) Mam i tacę i świeczki i całą masę innych rzeczy. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo, nie wiedziałam na co się zdecydować:-) Ceny rzeczywiście niesamowite!
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  22. Piekne bransoletki, gdzie je kupiłaś? Nigdzie takich nie widziałam, jak do tej pory. Cudeńka :))))
    Taca też pieknie wygląda, cieszę się, że wróciłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu!! Bransoletki kupiłam w Bijou Brigitte. Są bardzo delikatne.
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  23. fantastyczne zakupy :) nic tak nie cieszy jak upolowanie czegos ślicznego za małe pieniażki

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam hortensje ale jakoś one mnie mniej i nie chcą sie nam przyjąć w ogrodzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale mimo wszystko trzymam kciuki:-)
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  25. Łupy świetne! ;) Bransoletki cudne! A hotensje u mnie też kwitną na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bransoletki z gwiazdkami są super....

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam poprawiać sobie nastrój zakupami, a Twoje jak widzę bardzo udane i wzbogacające dom (i nie tylko:)) o kolejne piękne przedmioty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, ze szkodą niestety dla mojego portfela hi hi:-)
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  28. Piękna ta metalowa taca, czy to zakup z H&M HOME ?
    Pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to H&M Home, te tace są teraz w promocji.
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  29. Świetne zakupy :). Hortensje uwielbiam, nasz w gruncie zabiera się za kwitnienie a doniczkowe po małym przymrożeniu w kwietniu odżyły i też wypuszczają pąki :).

    Co do wyprzedaży to mnie już dawno powinni komisyjnie odebrać dostęp do konta :P. Ale na wyprzedażach i tak poszaleję, zainspirowałaś mnie, a co ;).
    Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie, ze mogę być inspiracją:-) Z tą komisja odbierającą dostęp do konta to i u mnie powinna się ona zebrać:-)
      Buziaki

      Usuń
  30. Jesteś mistrzynią łowów ;) Wszystko super, ale taca jak marzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie w oko wpadła!
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  31. Dziękuje ślicznie!!
    I ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakupy sa fajne,tez je lubie:)) Skarby upolowałaś,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakupy bardzo udane!!! Jak ja lubię to uczucie po zakupie czegoś fajnego za nieduże pieniądze ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, aczkolwiek nie mam dużego szczęścia do wyprzedaży. Tym razem się udało:-)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  34. Świetne zakupy, zwłaszcza taca przypadła mi do gustu :) Ja też muszę gdzieś się wybrać, poprawić sobie humor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam:-) :-) Poprawa humoru gwarantowana!
      Pozdrawiam!!

      Usuń
  35. Zauroczyły mnie Twoje hortensje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu... mam i tacę i świeczki i ten wazonik... tylko ja kupiłam w cenie regularnej w grudniu ;-)...Dlatego muszę to napisać...fantastyczne zakupy poczyniłaś ;-)....u mnie na blogu ciszą, bo tak mi się nic nie chce ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba Oluś przez tę pogodę nic się nie chce. Dzisiejsze ulewy to jakaś masakra. Marzę o letnim ciepełku-wreszcie!
      Buziaki

      Usuń
  37. Śliczne nowości. Wybieram się od dawna do Ikei i przy okazji do H&M Home i dotrzeć nie mogę :)))
    Pozdrawiam cieplutko mimo ulewy poniedziałkowej - D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam z H&M Home na początku jak się sklep pojawił w Krakowie. Teraz częściej tam bywam:-)
      Uściski

      Usuń
  38. Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że i Tobie się spodobały!!
      Pozdrowionka

      Usuń
  39. Muszę to napisać - rewelacyjne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świeczki z H&M <3 Boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia. Zakupy wspaniałe, uwielbiam białe świeczki na pewno pięknie je wyeksponujesz. Taca i wazon rewelacja. Szkoda że u nas w Szczecinie nie ma tego sklepu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i dobrze, że u Was nie ma H&M Home, bo przynajmniej Twój budżet mniej ucierpi:-) :-)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  42. Jestem wielka fanką bransoletek, a Twoje Kasiu są booooskie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne hortensje :) wszystko świetnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  44. zapraszam do mnie po odbiór nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hortensje to jest to. Marzę o tym, żeby je mieć w moim ogrodzie, ale widzę co mój młodszy syn wyprawia z prymulkami i wolę oszczędzić cierpień następnym kwiatom. Poczekam, aż moja latorośl podrośnie. Tymczasem podziwiam u Ciebie i w ten sposób nacieszę swe oczy, jeśli pozwolisz :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hortensje to moje ulubione kwiaty:-) U mnie niestety tylko cięte, ale długo trzymają się w wazonie.
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  46. Uwielbiam hortensje. Najbardziej białe.
    Ładna taca ♥
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ubóstwiam hortensje!
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń
  47. Piękne letnie kolorki. Hortensje boskie. Uwielbiam te kwiaty, są takie wdzięczne.
    Pozdrawiam cieplutko i miłego piątku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gdyby kiedyś odwidziała Tobie się ta taca, z chęcią ją odkupię :) mój mail: ania.wedzina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń