poniedziałek, 18 marca 2013

Zwykły dzień

Taki sobie zwykły dzień...
 
Krzątanina pomiędzy kuchnią, salonem i pokojem dziecięcym. Karmienie, przewijanie, zabawa, przerwa na herbatkę w nowej filiżance i znowu zabawa. Na gazie cicho pyrka rosół. Codzienność...
Wcześniej było inaczej-wszystko szybko i na już. Teraz trochę odpuszczam, cieszę się chwilą, poznaję uroki bycia Mamą...
Za oknem dalej szaro. Powoli wprowadzam do domu świąteczne i wiosenne akcenty. Brak słońca zrekompensowałam sobie pastelowymi mikrozakupami (nie mogłam się oprzeć bransoletkom!).
 
Jest też kilka nowości z Pracowni Latte House: wianek troszkę inny niż poprzednie-prosty, w stylu rustykalnym, skandynawskim. Tylko szeroka baza z szarej wikliny, koronka i masa jajeczek. Są i nowe drzewka. Tym razem całoroczne, bez pisanek.
 
Dostępne wkrótce w sklepiku Pracowni.
 
Katarzyna
 





 
 
 







 
 
 
 
 
 
 
 

15 komentarzy:

  1. O, a u mnie właśnie o zwykłym dniu post powstaje;);)
    Piękny ten wianuszek:)
    i zdjęcia piękne:) Uwielbiam klimat u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Julitko! Fajnie, ze "zgrałyśmy się" tematycznie!!Nie mogę się już doczekać Twojego posta!

      Usuń
  2. cudowne dodatki :)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję-jak miło:-) A zdjęcia jakoś tak same wychodzą spod ręki...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś u mnie śnieżyca bryyyy
    Drobiazgi piękne zakupiłaś a wianuszek łał!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też słońce było tylko w weekend, a teraz paskudnie!Zaczynam tracić nadzieję, że wiosna wreszcie przyjdzie:( Dziękuję za przemiły komentarz!!

      Usuń
  5. Naprawdę uroczo, pastelowo i świeżutko. Będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się, że do mnie zajrzałaś:-)
      Pozdrawiam ciepło
      Kaśka

      Usuń
  6. Cudowne te Twoje dodatki,dech Mi zapiera:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję! Cieszę się, że Ci się spodobały:-)

      Usuń
    2. Piękne dekoracje, dodatki, aranżacje..lekko,pastelowo....bardzo mi sie podoba!!!

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo za miłe słowa-cieszę się, że Ci się u mnie podoba:-)

      Usuń
  7. U Ciebie to tylko siedzieć i zachwycać się :)) gniazdko fajne takie proste ale energetyczne tylko patrzeć jak wyskoczy z niego mały śmieszny pomarańczowy ptaszek :))Filiżanka też piękna i napewno wszystko co do niej wlane zyskuje nowy smak :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń